Asiakaskysely 2016, Kirjapaino Öhrling Oy

Yleistä:
Teimme asiakaskyselyn kesän 2016 aikana suurimmalle osalle merkittävistä asiakkaistamme, osaa emme tavoittaneet. Alla kysymykset sekä poimintoja vastauksista ja yhteenveto.

Minkä takia te olette valinneet Öhrlingin yhteistyökumppaniksenne?
- Yhteistyökumppaneiden suositukset.
- Jotain kautta kokeiltiin, toiminta oli luotettavaa ja hinnoittelu järkevää
- Äärettömän hyvän yhteyshenkilön takia
- Hyvä palvelu, erittäin joustava, hyvä hinta-laatusuhde.
- Hinta-laatu suhde, ammattitaitoinen asiakaspalvelu ja asiakkaan tarpeiden ymmärrys
- Pitkäaikainen kumppanuus, saatu materiaalia mitä on toivottu
- Näppärästi lähellä, verkkotilausjärjestelmä hyvä
- Tullut alun perin tutuksi mainostoimiston kautta, äärimmäisen toimiva yhteistyö, kehittää toimintaa, tarjoaa uusia ratkaisuja, toimivat nopeasti ja luotettavasti.
- Hedelmällinen yhteistyö ja luotettava kumppani.

 

Kauanko yhteistyötä on tehty?
- Kyselyyn vastanneiden yritysten yhteistyö kanssamme on kestänyt keskimäärin 8,7 vuotta, tuorein suhde yli vuoden ja pisin yli 20 vuotta.

Mitkä ovat olleet/ovat suurimmat hyödyt yhteistyöstämme?
- Asiantuntemus ja asiakaspalvelu.
- Helppous, helpottaa omaa toimintaa
- Palvelu, lyhyet toimitusajat, saatu mitä on haluttu
- Hyvä jälki, nopea ja varma toimitus
- Sujuva, nopea, luotettava, laadukas palvelu, painojälki ja tuotteet korkeatasoisia
- Todella hyvä projektin hallinta, pidetään huolta että asiat tulee hoidettua, kysellään perään, huolehditaan aikatauluista ja palvelualttius hyvä.
- Paremmat toimitukset kuin edeltäjällä, toimitusajat, joustavuus suuri merkitys, varastointi isoin asia. 
- Nopea palvelu, asiakkaan tarpeiden ymmärrys
- Hyvää ja asiantuntevaa palvelua, joustavaa, ymmärretty asiakkaan idea, mitä on haluttu
- Joustavuus, ammattitaito, kaikki onnistuu mitä pyydetään ja aikataulut
- Joustavuus, läheisyys, Crossmedia on loistava!
- Tavoitettavuus, tuttu ihminen, tilausvahvistukset nettitilauksista saman tien, silti tavoittaa yht. henkilön hyvin
- Helppous kaikkineen, pitkä tuntemus asiakkaasta.
- Vahva mukana olo suunnittelussa ja nopea reagointi asioihin.
- Toimitusvarmuus ja laatu
- Oikolukee, korjataan asiakkaan virheitä, toimitukset pelaa, nopeat toimitukset, vaivattomuus ja hyvä laatu.
- Hyvä palvelu, palvelun näkökulmasta, homma toimii, nopeat toimitukset, hyvät tuotteet ja materiaalit


Saammeko käyttää yrityksenne logoa referenssilistallamme?
- Kysy lisää referensseistä myyjiltämme.

Mitä Öhrlingin pitäisi parantaa toiminnassaan, miten voisimme palvella vielä paremmin?
- Ison konsernin tarpeiden huomioiminen, valtakunnallinen verkosto.
- Tuoda vielä paremmin esille, mitä kaikkea pystytte tarjoamaan
- Halvemmat hinnat, voisi käydä tilauksien määriä läpi yhdessä vuositasolla > edullisempi hinta isoissa tilauksissa
- Uusien ideoiden esille tuonti
- Tarpeiden luominen asiakkaalle, tuote edellä myyminen.
- Edullisemmat hinnat.

Oletteko sosiaalisessa mediassa? Jos olette, niin missä? Hyödynnätkö sitä työtehtävissäsi?
- 89 % on mukana SOME:ssa, jakautuen seuraavasti
- Face Book: 72%
- Twitter: 28 %
- Instagram: 50 %
- LinkedIn: 22 %
- Youtube: 5%
- Periskooppi: 5%
- Snap chat: 5%
- Omassa työssään sosiaalista mediaa hyödyntää: 73 %

Näkisittekö SOME:n tuovan lisäarvoa Öhrlingille? Jos, niin mikä olisi mielestäsi sopiva kanava?
- Yli 60 % näkisi ehdottomasti SOME:n tuovan lisäarvoa ja lisäksi 17 % jos sisältö olisi sopivaa.
- Eniten suositeltiin seuraavia kanavia: Facebook, Linked In, Twitter ja Instagram

Vapaa palaute, muuta sanottavaa tai viestiä painollemme?
- Homma on toiminut, työ ollut hyvää, yhteyshenkilö hyvä asiallinen ja saanut hyvin kiinni
- Kiitoksia tähän astisesta yhteistyöstä, iso kiitos nopeiden aikataulujen hoitamisesta.
- Samaan malliin jatkakaa, niin yhteistyö jatkuu
- Jatkakaa samaan hyvään malliin
- Nettijulkaisut tulevaisuuden hommaa? Kiitos yhteistyöstä.
- Pelkkiä ruusuja, maalaisjärki oma aloitteisuus, tiedostojen tarkistus, jouhevaa joustavaa hyvä viestintä helpottaa asioita.
- Tyytyväisiä ollaan.
- Olemme äärimmäisen tyytyväisiä yhteistyöhön.
- Rakkaita terveisiä, kiitoksia kaikesta yhteistyöstä
- Kirjapaino sana pois logosta > monialayhtiö


Yhteenvetona voimme ylpeänä todeta, että panostuksemme henkilökohtaiseen ja tiiviiseen asiakaspalveluun on onnistunut. Asiakkaamme suosittelevat meitä, luottavat meihin ja hinnoittelumme on linjassa tarjoamiemme tuotteiden kanssa. Olemme nopeita ja joustavia sekä pystymme vastaamaan hyvin asiakkaidemme tarpeisiin alati kehittyvässä markkinassa.

 

Saamaamme palautteeseen kehityksen osalta on jo tartuttu toimeen ja osa jo hoidossa.

 

Me olemme vastuullinen, palveleva, luotettava, kilpailukykyinen ja sertifioitu yhteistyökumppani.